LOVE







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم براتون تنگیده بود.......

سلام ای كهنه عشق من ، كه یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل ، سلام از ماست


تو یک رویای كوتاهی ، دعای هر سحر گاهی

شدم خواب عشقت چون ، مرا اینگونه می خواهی

 

من آن خاموش خاموشم ، كه با شادی نمی جوشم

ندارم هیچ گناهی جز ، كه از تو چشم نمی پوشم

 

تو غم در شكل آوازی ، شكوه اوج پروازی

نداری هیچ گناهی جز، كه بر من دل نمی بازی

 

مرا دیوانه می خواهی ، ز خود بیگانه می خواهی

مرا دل باخته چون مجنون ، ز من افسانه می خواهی

 

شدم بیگانه با هستی ، ز خود بی خودتر از مستی

نگاهم كن نگاهم كن ، شدم هر آنچه می خواستی

 

بكُش دل را ، شهامت كن ، مرا از غصه راحت كن

شدم انگشت نمای خلق ، مرا تو درس عبرت كن

 

بكُن حرف مرا باور ، نیابی از من عاشقتر

نمی ترسم من از اقرار ، گذشت آب از سرم دیگر

 

سلام ای كهنه عشق من كه یاد تو چه پا بر جاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل ، سلام از ماست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط SASA در 18:22 | |



cache01last1394772482