137 LOVE







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدایا تو گر دردِ عاشقی رو می کشیدی

                                 تو هم  زهرِ جدائی  رو  به  تلخی  می کشیدی؟

اگر چو من به مرگِ آرزوها می رسیدی!

                                 پشیمون می شدی از اینکه عشق و آفریدی..!

خدایا عاصی و خسته بدرگاهِ تو رو کردم

                                 نمازِ عشق  رو  آخر به  خونِ دل  وضو  کردم

دلم دیگر به جان آمد درین شبهایِ تنهائی

                                  بیا  بشنو تو فریادِهائی که  پنهان در گلو دارم

بگو هرگز سفر کردی؟ سفر با چشمِ تر کردی؟

                                   کسی  را بدرقه با اشک با خونِ جگر کردی؟

زِ شهر آرزوهایت به ناکامی گذر کردی؟

                                   گلِ  امیدتو  پرپر به  خاکِ  رهگذر  کـــــردی؟

 

    اگر چو  من  به  مرگِ  آرزوهایت  می رسیدی 

 

    پشیمون می شدی از اینکه عشق رو آفریدی



نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت0:12---11 تير 1390
دوباره سلام .
من لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن .
من که هر کاری کردم به صورت اتوماتیک نشد


زیبا
ساعت0:06---11 تير 1390
سلام .
گفته بودی بهت سر بزنم منم اینکار رو کردم .
خوبی ؟
خوشی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط SASA در 23:13 | |



cache011last1394772482