LOVE







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






 

به تو تقدیم میکنم هستی ناقابلمو

با تو تقسیم میکنم دار و ندار دلمو

تاج و تخت عاشقی فدای ناز چشم تو

بگو تا فدا کنم واسه قطره اشک تو

همسرم تاج سرم ای گل یک دونه من

تو یه خورشید خانمی تو گرمی خونه من

حالا ما شریک شادی و غمیم

روز پیری عصای دست همیم

 



نظرات شما عزیزان:

مینادشتی
ساعت12:01---15 شهريور 1390
سلام خدمت داداش کلم آقا صادق
قوربونت برم عزیزم دفعه بعد که خواستی ازمدیریت وبلاگت بیای بیرون این گزینه ی خروج از ندیریت رو بزن داداشم .آخه لوکس بلوگ یه توجه ویژه ای که به من داره هروبلاگی رو که مدیرش بدون این که خروج از مدیریت رو بزنه ازش بره بیرون من که میخوام برم تو مدیریت وبلاگم برام باز میکنه بعد منم شوکه میشم میگم اینجا مه مال ما نیست که میبینم مال یکی دیگس مثل الان که مال تورو باز کرده که تو 51 مطلب ارسالی داری 33نظربینندهو9 تا نظر خصوصی بالاشم نوشته به مدیریتhttp://loveman-sasa.loxblog.com/
خوش اومدین عزیزم نگران نشو فقط باز میشه دیگه هیچ کار دیگه ای من نمیتونم انجام بدم .عزیزم دفعه ی بعد این کارو بکن قوربونت بای واسه منم مشکل نتراشید


مینادشتی
ساعت11:57---15 شهريور 1390
سلام خدمت داداش کلم آقا صادق
قوربونت برم عزیزم دفعه بعد که خواستی ازمدیریت وبلاگت بیای بیرون این گزینه ی خروج از ندیریت رو بزن داداشم .آخه لوکس بلوگ یه توجه ویژه ای که به من داره هروبلاگی رو که مدیرش بدون این که خروج از مدیریت رو بزنه ازش بره بیرون من که میخوام برم تو مدیریت وبلاگم برام باز میکنه بعد منم شوکه میشم میگم اینجا مه مال ما نیست که میبینم مال یکی دیگس مثل الان که مال تورو باز کرده که تو 51 مطلب ارسالی داری 33نظربینندهو9 تا نظر خصوصی بالاشم نوشته به مدیریتhttp://loveman-sasa.loxblog.com/
خوش اومدین عزیزم نگران نشو فقط باز میشه دیگه هیچ کار دیگه ای من نمیتونم انجام بدم .عزیزم دفعه ی بعد این کارو بکن قوربونت بای واسه منم مشکل نتراشید


زیبا
ساعت15:23---17 تير 1390
سلام
زیبــا ســاز بــرای مـــا با دو موضوع به روز شد
اعداد متحرک و حروف متحرک
منتظر حضورت و نظرت برای هر دوتا پست هستم


زیبا
ساعت18:11---15 تير 1390
سلام
با نوشیدنی های تگری و خنک توی این هوای گرم منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط SASA در 14:44 | |